Cro Cop Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.vectorpark.com/levers.html Morsomt helt til det store hodet dukker opp. Da vet jeg ikke lengre hva som skal gjøres. Håper noen har hell med seg eller det finnes noen glupinger Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kom meg til den svære steinen som ramlet nedi...Da ga jeg opp Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Opps.....SPOILER klarte det. Endret 5. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 SPOILER: Ah.. Jeg fikk til å smelte snømannen, men trodde man måtte bruke kroken for det om. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg forstår ikke helt.. har fått steinen nå, men hvordan skal jeg klare dette, må vekten være på forskjellig side fra gang til gang? Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Poenget med spillet: Ingenting må berøre vannet Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Takker.. nå blir det litt lettere Edit: klarte det! Endret 5. mai 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå