j-- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heisann.. Satt her og tenkte på hvordan det var mulig å runne final fantasy VII av han som bare brukte 14 timer (mener det var en japaner som brukte det) Så lurte jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å bli med på timeattack fra nå og frem til sommerferien elns? Har aldri spilt FF VII med timeattack selv, så dette blir nytt for meg også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg har også lest om han japaneren som var helt rå på tiden han brukte på å gå gjennom FF VII. Jeg skulle gjerne vært med på dette, men jeg tror nok jeg står over. Føler bare ikke for å rushe gjennom VII akkurat nå. (Men er det noen her som har tatt Final Fantasy IX sin superboss, Ozma, med et level 1-party her? Hihi, det har jeg ) Edit: Men ett lite tips kan jeg gi deg dersom du tenker å runde spillet på kortest mulig tid: Når en filmsekvens starter, så åpner du CD-skuffen, for så å ha den inn igjen. Da hopper du over filmsekvensene. Endret 5. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har også lest om han japaneren som var helt rå på tiden han brukte på å gå gjennom FF VII.Jeg skulle gjerne vært med på dette, men jeg tror nok jeg står over. Føler bare ikke for å rushe gjennom VII akkurat nå. (Men er det noen her som har tatt Final Fantasy IX sin superboss, Ozma, med et level 1-party her? Hihi, det har jeg ) Edit: Men ett lite tips kan jeg gi deg dersom du tenker å runde spillet på kortest mulig tid: Når en filmsekvens starter, så åpner du CD-skuffen, for så å ha den inn igjen. Da hopper du over filmsekvensene. Jeg husker jeg tok han lett, men ikke på Level 1? Hvordan kom du deg dit på level 1? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har også lest om han japaneren som var helt rå på tiden han brukte på å gå gjennom FF VII.Jeg skulle gjerne vært med på dette, men jeg tror nok jeg står over. Føler bare ikke for å rushe gjennom VII akkurat nå. (Men er det noen her som har tatt Final Fantasy IX sin superboss, Ozma, med et level 1-party her? Hihi, det har jeg ) Edit: Men ett lite tips kan jeg gi deg dersom du tenker å runde spillet på kortest mulig tid: Når en filmsekvens starter, så åpner du CD-skuffen, for så å ha den inn igjen. Da hopper du over filmsekvensene. Jeg husker jeg tok han lett, men ikke på Level 1? Hvordan kom du deg dit på level 1? Masse taktikk og planlegging Kan forklare mye av hvordan jeg gjorde det, men skal gjøre det senere når jeg har litt bedre tid til å skrive Har faktisk videobevis på at jeg tok han. Har dessverre ingen mulighet for å få lagt ut filmen på nett... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Masse taktikk og planlegging Kan forklare mye av hvordan jeg gjorde det, men skal gjøre det senere når jeg har litt bedre tid til å skrive Har faktisk videobevis på at jeg tok han. Har dessverre ingen mulighet for å få lagt ut filmen på nett... Eller bare Final Fantasy IX: Level One Ozma Challenge ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Masse taktikk og planlegging Kan forklare mye av hvordan jeg gjorde det, men skal gjøre det senere når jeg har litt bedre tid til å skrive Har faktisk videobevis på at jeg tok han. Har dessverre ingen mulighet for å få lagt ut filmen på nett... Eller bare Final Fantasy IX: Level One Ozma Challenge ? Ja nettopp. Var den guiden jeg brukte faktisk. Mange mener det er umulig å gjøre det, men det er det faktisk ikke. Du må bare være veldig forberedt på at det tar en del tid. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg prøvde faktisk å klare FFIX på under 14 timer. Fulgte en guide en japaner (hvem ellers) hadde skrevet. Det gikk dårlig Endret 5. mai 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Agres Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har ikke tid nå. Eksamen, skole osv. Dessuten har jeg akkurat fått PSP Men godt initiativ! I sommer kanskje? Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Bah, hvorfor blir jeg minnet på sånt som dette når jeg akkurat har skaffet meg FFXI =/ Nå MÅ jeg jo dra frem PS1'n igjen og spille! Såvidt jeg husker drev meg og søskenbarnet mitt sånn halvveis med time attacks mens vi ventet på FFVIII.. Tror den stående rekorden er på rundt 20 timer (ved toppen av Northern Crater, ikke nedi) , men da inkludert Golden Chocobo og tatt Emerald og Ruby Weapon. Obviously, there's room for improvement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå