pelle2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg kom over et utrolig bra produkt for farging av PC-kabinett, skjermer, tastatur mus osv. her om dagen. Det heter ColorBond og du finner mer informasjon her: fordforum Grunnen til at jeg kom over dette produktet var at jeg var ute etter et fargestoff for å lakkere plast-støtfangeren på bilen til samboeren min. Da jeg hadde litt farge igjen i boksen tok jeg llike godt en runde på det gamle server-kabinettet mitt for å friske det opp. Resutatet ble skikkelig bra, ser ut som nytt og ble nesten litt trendy igjen Det som er spesielt kult med denne lakken er at fargen binder seg til nesten alt av plast og metall og fargen er ferdig herdet på ca 10 min, så jeg kunne rydde kabinettet tilbake på plass nesten umiddelbart etter lakkering. Jeg måtte bruke noe de kalte Adhesion Promoter som grunning før jeg påførte fargen.. Da det også finnes utrolog mange farger å velge mellom vurderer jeg nå å farge opp min gamle 19" DAEWOO monitor til Bombastic Blue, Signalrød eller kanskje knall-gul Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva med et bilde av kabinettet? Lenke til kommentar
pelle2 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke digital kamera så jeg sliter litt med bilde... Skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Bra at du deler dette, håper det er noen med kamera som vil prøve dette. (kanskje jeg, bår jeg skal lakke prosjektoren min når den er ferdig, worklogg i signaturen min) EDIT: Feilposta, denne skal egentlig ligge under case-mods, send PM til en moderator, så flytter han det sikkert Endret 5. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå