Anesh Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har planer om å koble alle husets datamaskiner sammen med trådløst nettverk, og jeg er helt fersk på dette området. Vi har to PC'er og en mac. Er det mulig å koble disse sammen ? Hva slags komponenter skal jeg kjøper ? Hva trenger jeg ? Svitsj, accesspunkt, nettverkskort osv? Glad for all hjelp Lenke til kommentar
Anesh Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Sett litt rundt og funnet: Linksys Wireless-G USB 54 Mbps 802.11g, WPA og Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, 4P Regner med at de vil fungere sammen, og at det funker med nettverket jeg allerede har, eller ? Har noen negative erfaringer med komponentene ? MEN, vil det være mulig å koble dette sammen med en MAC ?? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vet ikke om mac vil kunne koble seg på, men har du vurdert en trådløs router? Den fungerer som et aksesspunk med innebygget router og switch. Jeg skal kjøpe meg en D-Link DI-624 Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Sitter og vurderer samme kombinasjon selv... Er det noen med erfaringer med disse komponentene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå