nomore Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hei! har et prosjekt på gang, som eg gjerne skulle hatt en webside til. eg kunne lagd den selv, men for tiden har eg det veldig travelt både privat og på jobb, og i tillegg går det litt tid med på dette prosjektet. så eg vil heller konsentrere meg om selve prosjektet, og ikke "rammen" rundt eg står for server for hosting og database, og domenet. ønsker gjerne at en som vil delta i prosjektet lager nettsiden, men det er ingen hindringer ellers. noen krav til siden: - lages i php/html - designes utelukkende med css - mysql database - forum(gjerne ferdiglagd) - bildegalleri noen som vil melde seg frivillig? dette er da ikke et lønnet prosjekt... men den som deltar vil få sin lønn i himmelen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Dette høres ut som fryktelig mye arbeid for å være gratis EDIT: Hva innebærer "lages i php/html" egentlig, skal du ha noen skreddersydde løsninger med mye PHP'ing? Endret 5. mai 2005 av Loomy Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 må gjerne være en ferdigsydd løsning for min del prosjektet går ut på å integrere et smarthus... eg vil integrere en del smarte løsninger her hvor eg bor, og hvordan eg får dette til vil eg legge ut på ei nettside(skryteside elns). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror en template er noe for deg Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) mjoda... går for det da har eg opprettet et forum. tror egentlig det dekker alt eg trenger. forumet finner du på http://www.smarthusforum.net/ Endret 5. mai 2005 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå