gøggen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hei, kan du gi meg svar på om høytalere til cd spilleranleg, kan det kobles sammen med data høytalereså det blir 4 høytalere jeg har søb og da. jeg har win xp. Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 pc-høyttalere er jo rævva, men skal du så er d bare å begynne å kutte i ledningene! Men pass på at forsterkern din takler ett par ekstra! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Forsterkeren tåler alltid at du kobler på flere høyttalere så lenge du kobler høyttalerene i serie og ikke paralell. men vær obs på at når du kobler i serie får du mye mindre effekt fra forsterkeren. kobler du i paralell kan du risikere at forsterkeren ryker. Hadde vært fint om du kunne forklart litt bedre hva du har og hva du skal. Ikke så mye informasjon å gå ut ifra. Endret 5. mai 2005 av Jannis-15 Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 På meg virker det som om han skal koble cd-høytalerne til datamaskinen, og få surround. Dette er litt avhengig av lydkort du har, og hva slags utganger cd-høytalerne dine har. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) pc-høyttalere er jo rævva Går ut fra at da har ikke prøvd logitech z-5500??? Endret 6. mai 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 pc-høyttalere er jo rævva Typisk saklige kommentarer du får på disse forumene av og til Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jeg har win xp. Lite relevant. Hvis vi skal hjelpe deg trenger vi litt mer info. Hva slags høyttalere er det du vil koble til? Er det høyttalere som er beregnet for å koble til hodetelefonutgangen til en discman? Hvis du har et "cd-spiller anlegg" eller stereoanlegg har du vel en aux inngang på dette. Her kan du koble en kabel mellom PC-en og stereoanlegget. Er det surround du vil ha? Har du 5.1-utganger på lydkortet ditt? Bruker du lydutgangene på hovedkortet? Hva slags hovedkort har du i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå