maxmhz Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Eg har nå laget til et PHP-script...lastet ned med andre ord...men når eg skal kjøre scriptet, så skal eg lage brukernavn og passord som eg skal logge meg inn med (det er et login-script eg har lasta ned), når eg har fylt ut brukernavn/pass, og trykker submit, så bare reloader den sida, eg bare får returnert et samme TOMT sjema som eg fylte ut...Det ser ut som at det ikkje vil gå noen vei...hvordan fixer eg dette? Eg kjører Apache/PHP/MySQL på egen maskin med Win2k Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hadde hjelpt om du hadde nevnt kva slags skript det var, om det er at IE sin autocomplete-funksjon ikkje virkar, eller at du ikkje kjem deg inn etter å ha oppretta ein brukar, og evt. link til kildekode... Ta og kopier alle *.php til *.phps på serveren, og oppgje addressene på desse. Då kan me andre òg sjå på koden. mvh., Vegard Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Sjekk: 1. At pathen i formen til scriptet ditt er riktig 2. At register_globals = on , i php.ini Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Eg tror det er et eller annet rettigheter til filene eller noe sånt... Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Høres rart ut at det skal ha noe med rettigheter å gjøre. Funker andre php script da? Husk å definer methode=post i form taggen! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Eg har prøvd ett til script og, der sjer det på akkurat samme måten, eg kjører phpBB2 på serveren, det funker UTMERKET! Så ikkje vet jeg! Lenke til kommentar
pian Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 det blir jo litt tynt med info fra deg da. må nok få litt kildekode! mye mulig er det en ; eller en . eller en " eller en ' ... eller en } som mangler :wink: du er ikke den første som ikke får et script til å funke. Men lær deg nå for guds skyld å kode isteden for å lame rundt med downloada scripts! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå