Lolert Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Når jeg trykker på "F" i terminalen så kommer hjelp opp istedet for den aktuelle bokstaven. Fyrstelig morsom bug ikke sant? Noen som har opplevde det samme, eller bare orker å gi meg noen tips? Ubuntu plattform. mvh Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Når jeg trykker på "F" i terminalen så kommer hjelp opp istedet for den aktuelle bokstaven.Fyrstelig morsom bug ikke sant? Noen som har opplevde det samme, eller bare orker å gi meg noen tips? Ubuntu plattform. mvh Er vel ein hurtigtast eller noko i den duren? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Når jeg trykker på "F" i terminalen så kommer hjelp opp istedet for den aktuelle bokstaven.Fyrstelig morsom bug ikke sant? Noen som har opplevde det samme, eller bare orker å gi meg noen tips? Ubuntu plattform. mvh huff da Ta en titt i brukervalg -> hurtigtaster (eller noe slikt). Se om du finner noe humbug der - kansje har du rota til noe der? Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, si det du. Har ikke rota noe med hurtigtastene, og ifølge hurtigtast listene, er det ikke noen komando som støtter "F"..... Men det er ikke verdens undergang, det verste er at manualen/hjelp menyen kommer på SVENSK!! : :!: men, hvis noen har svaret så please legg in en tråd til en stakkar i nød! mvh Lunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå