JGR Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny pc, og da trenger jeg jo også en skjerm. Har sett meg litt rundt og har funnet tre alternativer: Samsung SyncMaster 913N BenQ FP937s+ BenQ FP937s De koster ca like mye, men samsungen har ikke DVI... Har det noe å si? Den skal brukes til spilling Takk Lenke til kommentar
St.Jimmy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Gå for samsung Den har fått masse ros i flere tester og je har selv tenkt til å kjøpe den skjermen Lenke til kommentar
JGR Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Så det har ikke noe å si at den ikke har DVI?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du bør ikke kjøpe en skjerm som ikke har DVI Har du lest LCD Guiden til hw under guider? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ja, jeg har lest den... Skal lese den igjen for sikkerhets skyld... Hvilken av de tre anbefaler du da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 tror jeg hadde kjøpt BenQ FP937s av de tre Lenke til kommentar
JGR Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Hvorfor? Er det stor forskjell mellom skjermer med DVI og uten? Bare lurer... Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det lurer jeg og på. Ser at mange skryter av f.eks Samsung 913N, men er det ikke et stort minus at den ikke har DVI inngang? Ser at noen mener det ikke er så viktig, hva er rett? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Legger du på en høvding kan du få Hyundai L90D+. Har den selv og er kjempe fornøyd med den Lenke til kommentar
JGR Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Pc'n koster for my allerede så det blir nok ikke den... takk for forslaget uansett Bekker litt mot BenQ FP937s nå, men er usikker... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har BenQ FP937s sjølv, og kan anbefale den. Veldig bra til speling, og grei til film. Einaste som eg har å utsette på den er at den slit ganske mykje i enkelte mørke områder på film og spel. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Glem det. Endret 31. mai 2005 av Strategery Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror DVI på noen skjermer ikke er så viktig, THG har ved flere tester bemerket at skjermene er like gode både ved DVI og VGA tilkobling, dette gjelder sikkert ikke alle skjermer. Men den samsung skjermen er jo blitt rost mye. billig er den også, langt under 3 lapper Lenke til kommentar
JGR Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Tror jeg går for den BenQ skjermen likevell... For å være på den trygge siden Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor? Er det stor forskjell mellom skjermer med DVI og uten? Bare lurer... Den har en responstid jeg føler meg trygg på, noe som igjen betyr bedre fargegjengivelse Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hmm.. ingen gode svar på hvorfor DVI er en fordel? Bikker mellom BenQ og Samsung her nå.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har ikke noe som helst si om skjermen ikke har DVI eller ikke. Skjermens kvalitet blir den samme. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 DVI er digital, D-Sub(VGA) er analog. DVI er litt bedre, men forskjellen var større før i tiden. De analoge signalprosessorene er blitt bedre og forskjellen er nå gjerne vanskelig å se... men den kan altså være til stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå