Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei. Jeg tenkte jeg skulle koble Xbox'en til S-Video utgangen på skjermkortet da... Men hvordan får jeg skjermbilde fra xbox'en til pc skjermen? Noen som har peiling på dette Noen med erfaring? kanskje noen har koblet Ps2 på skjermkortet? Takker for alle svar Edit: Vis dette er feilpostet, bare flytt posten... Visste ikke helt hvor dette skulle postes Endret 5. mai 2005 av *SNap*89 Lenke til kommentar
Lou Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Skal du koble "video ut" fra xbox, til "video ut" på skjermkortet? Kan dette være en bedre løsning? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Skal du koble "video ut" fra xbox, til "video ut" på skjermkortet?Kan dette være en bedre løsning? Kan godt henne Jeg har INGEN peiling på dette, så folk må bare komme med alle slags forslag Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Ingen som kan noe om dette untatt Lou her Jeg har MASSE forskjellige kabler SÅ dette må da gå ann uten at jeg må kjøpe masse extra duppeditter :!: Jeg har X800XT PE og Samsung SyncMaster 957MB... vis det hjelper litt? Endret 5. mai 2005 av *SNap*89 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Du må ha video INN på skjermkortet for å få bilde på pcen.. video ut--->video ut funker ikke. Endret 5. mai 2005 av taz Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Du må ha video INN på skjermkortet for å få bilde på pcen.. video ut/ideo ut funker ikke. Det var da noe dritt Så det er altså umulig uten å kjøpe masse duppeditter? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Masse duppeditter? Neida, du trenger bare et skjermkort med video-inn eller et tv-kort. Det er bare èn duppedatt Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Masse duppeditter? Neida, du trenger bare et skjermkort med video-inn eller et tv-kort. Det er bare èn duppedatt Aha :!: Så vis jeg finner ett gammelt Pci kort med Video inn inngang, kan jeg bruke det? Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Eller et TV-kort, de har som oftest Svideo inn i tillegg til kompositt og RF Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Okay folkens Takker for at folk gidder å svare og gi meg tips Må vel se om jeg finner ett gammelt Pci kort en plass, alltis noen som har ett gammelt ett liggende en plass Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du har sannsynligvis VIVO på kortet ditt, og da skal det følge med en adapter med 2*s-video og 2*kompositt. Da har du video inn på kortet. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Men vis jeg finner ett skjermkort med Video inn, hva gjør jeg da for å få bilde? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Du har sannsynligvis VIVO på kortet ditt, og da skal det følge med en adapter med 2*s-video og 2*kompositt. Da har du video inn på kortet. Ja det har jeg Hvordan det? Hvordan hjelper det? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Må bare beklage for at jeg spørr og grever så mye Det er bare at jeg kan like mye om dette som oldefaren min kan om data Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis du har vivo utgave så fikk du med en kabel med 4 utakk på. 2 er til inn og 2 er till ut. Koble x-boxen til den enne inngangen. Så må du inn i menyen til skjermkortet. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis du har vivo utgave så fikk du med en kabel med 4 utakk på.2 er til inn og 2 er till ut. Koble x-boxen til den enne inngangen. Så må du inn i menyen til skjermkortet. ja jeg fikk en kabel med 4utganger, den har 2 gule inn og ut, og 2 svarte, ligner på S-Video greiene Skjermkortet mitt skal ha Video inn fordi jeg har tatt opp Tv programmer fra Tuneren... Men når jeg har koblet ihop. hva gjør jeg får å få bilde? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Da har jeg asså VIVO kort og Kabler har koblet Xbox'en til skjermkortet, men nå kommer hundre millioner spørsmålet: Hvordan får jeg bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå