engekri Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har en Siemens M65 som skulle være støtsikker. Det var den ikke, skjermen gikke i stykker, og jeg lurer på om det går an å fikse den eller om jeg må ha ny telefon. Vil helst fikse da telefonen kosta en del. Er det garanti sak når de reklamerer med at telefonen er støtsikker? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 altså.. selv om telefonen er støtsikker så vil det ikke si at den er sikker mot å bli kjørt over.. eller slådd med en slegge på. Kommer mao helt ann på hva du har gjort med den.. men vill neppe tro at du har noen form for garanti på det Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Støtsikker er den nok. Men telefonen din ser ut som den har blitt voldtatt med en slegge! Tror ikke at en telefon får sånne skader ved et par støt. Her har du nok gjort noe. Enten landet knallhardt på den eller noe annet. Skjermen kan nok byttes ut. Bare ta den med til service. Regner med at du har kvittering for kjøpet? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jo, den har fått seg en trøkk, det har den. Har dere peiling på hvor mye det vil koste for meg å skifte den? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jo, den har fått seg en trøkk, det har den. Har dere peiling på hvor mye det vil koste for meg å skifte den? Ny skjerm koster ca 1000kr om du skifter det på service. Dekkes ikke av garantien. Personlig liker jeg forsikring på en god mobil til 3000kr enn en dårlig "støtsikker" telefon til samme pris. Skjer det noe med den støtsikre så sliter du uansett. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 veeeel.. nå kommer det nu helt ann på da. Selv liker jeg de støt/vann,/støv sikre telefonene veldig godt. Slipper å vær redd for å skitne til telefonen.. en rask tur under springen så er den ren igjen. Mister man den i bakkn ( som er 90% av tilfellene støt skade på telefonen) så ødelegges den ikke. Og jeg trenger heller ikke være redd for å prate eller bruke telefonen i øsende regn. uansett.. forsikring på telefonen står jeg over.. de fleste dekker bare tyveri uansett Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 veeeel.. nå kommer det nu helt ann på da.Selv liker jeg de støt/vann,/støv sikre telefonene veldig godt. Slipper å vær redd for å skitne til telefonen.. en rask tur under springen så er den ren igjen. Mister man den i bakkn ( som er 90% av tilfellene støt skade på telefonen) så ødelegges den ikke. Og jeg trenger heller ikke være redd for å prate eller bruke telefonen i øsende regn. uansett.. forsikring på telefonen står jeg over.. de fleste dekker bare tyveri uansett Netcom sin dekker alt mulig. Chess sin dekker ikke tyveri, kun ran. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Når det gjelder mobilforskring, må jeg få lov til å si at jeg ikke forstår de av dere som velger å ikke bruke en slik ordning. Både Telenor og Netcoms sine forsikringer dekker så og si alt (i alle fall Telenors -- selv har jeg ikke erfaring med Netcom). Om jeg tråkker på telefonen, eller om jeg får den frastjålet, er akkurat det samme for dem -- ny telefon får jeg uansett! Det er så absolutt verdt de 30 kronene i måneden! Endret 5. mai 2005 av cnil Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kan hende jeg har det i fra gamle tider da telenor forsikringen ikke dekkte noe som helst utenom tyveri. Har faktisk ikke lest igjennom det ennå selv om jeg har forsikring på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå