Raastadboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei... Når jeg innstalerer ubuntu linux 5.4 så når jeg kommer til der den begyner og laste inn filer så er det en fil den ikke får kopiert noen som veit hva det er... Takk.... Lenke til kommentar
ratix Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, vi vet ikke hva det er før du gir oss selve feilmeldingen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tja, han får vel ei feilmelding om at Ubuntu ikke kan kopiere over den og den fila. antagligvis er det noe galt med ISO fila eller at det er riper i cd`en. er cd`en brukt mye forresten? hvis ja så kan den ha blitt slitt. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 nei cden er ny brent.... Ikke noe riper.... Sikkert noe feil med iso fila.. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har prøvd med Hoary DVD'en et par ganger med samme resultat. Med CD ISO'et har jeg ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå