Bjarnez Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 jeg sitter i et nettverk med en xp maskin som server og jeg vil gjerne åpne visse porter for resten av pc`ene i nettverket. hvordan gjør man det?? hvordan kan man konfigurere porter i win(xp)???? håper på raske svar. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Dersom du har XP integrerte Firewall skrudd på, finner du den bakerst i Properties på LAN oppkoblingen. Der kan du åpne/stenge porter eller hele sulamitten. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 takk, men hvis jeg åpner portene på servern vil de være åpne for resten av nettverket?? Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Oh, sånn sett. Nei da må du vel ta maskin for maskin vil jeg tro. Har ikke hørt om den slags fjernstyring enda. Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Anbefale deg og teste wwww.tinysoftware.com. Deres firewall er gratis så lenge du ikke bruker den i bedrifter osv. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Kanskje en "w" for mye i adressen der? :smile: Har ikke prøvd den, er sikkert grei den. Men personlig liker jeg denne. Også gratis for hjemmebruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå