eirdinho Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei, jeg trenger hjelp til å finne ut om komponetene passer og om det er bra satt opp.Hvis det er noe billigere som er bedre hadde det hvert fint om dere kunne gi meg en link. Har ikke så mye greie på det. http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...85-454F8D89E01C Vil OCZ-rammet passe? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4042 Endret 7. mai 2005 av eirdinho Lenke til kommentar
2ern Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ser helt grei ut spør du meg, men det er endel blandede følelser om den PSUen. Ville byttet den ut hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det ser ut til å passe bra, men jeg ville ha byttet ut strømforsyningen med en som klarer å presse litt mer Ampere på 12v. 15A på NorthQ er ikke spesielt imponerende, hvis du planlegger flere harddisker eller kraftigere skjermkort en eller annen gang. Hiper 480W fra Komplett har to 12v-kretser, for økt stabilitet på ATX 2.0-hovedkort, og 12v har tilsammen 34A, mot 15A på NorthQ... Nå koster den en del mer også, men jeg ville gått for noe jeg kan bruke i lang tid fremover, uten å bekymre meg for for svak PSU. Du har forresten et utrolig dårlig emnefelt, og denne tråden blir sikkert stengt hvis du ikke endrer på det. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hiper 480W fra Komplett har to 12v-kretser, for økt stabilitet på ATX 2.0-hovedkort, og 12v har tilsammen 34A, mot 15A på NorthQ...Nå koster den en del mer også, men jeg ville gått for noe jeg kan bruke i lang tid fremover, uten å bekymre meg for for svak PSU. Jeg har den Hiper 480 wattern og kan absolutt anbefale den. Den er også "lydløs". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Jeg ser du er helt ny her på forumet og vil ikke stenge tråden, men heller oppfordre deg til å lese utdragene fra retningslinjene og netiketten angående tittelen på tråden. Samtidig vil jeg oppfordre til å lese de øverste trådene om "hvordan poste i denne kateogorien". Når du har gjort det så kan du gå inn hit, endre tittelen og meldingsteksten i det første innlegget i denne tråden. Ellers så synes jeg det ser ut som en godt sammensatt PC. Endret 5. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
2ern Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Simen1, setter faktisk pris på at du i tillegg til å forklare retningslinjene, også svarer på posten. Ikke mange administratorer som gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå