Silver2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Som topic sier : Jeg har tenkt å kjøpe et x800xl kort, men lurer på om det er stor forskjell på disse? Jeg ser nå at powercolor er litt billigere, har dual dvi samt vivo. Sapphire er litt dyrere men har verken vivo lr dual dvi. Så hva mener dere? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da kjøper du selvfølgelig Powercolor sitt kort! Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Da kjøper du selvfølgelig Powercolor sitt kort! Du mener det ja? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 powercolour sitt så klart!! Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 ja akkurat det mener jeg også....ingen som har noen tester av powercolor sitt kort? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 :!: DE YTER JO HELT LIKT, KJØP POWERCOLOR DA MANN Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har Prøvd både Sapphire og Powercolor versjonen av div. Radeon kort og ytelsen var så og si den samme. Så jeg sier gå for Powercolor! Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det noen som vet hvordan støynivået er på Powercolor-koret? Skal kjøpe pc snart og har satt opp Sapphire x800xl, men hvis støynivået på powercolor-kortet er ca det samme går jeg for det i steden. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Bestilte meg powercolor radeon x800xl hos netshop *ukens tilbud* hihi :!: dual dvi, vivo ... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Gå for Powercolor! det er jo billigst og har Vivo og dual DVI... men sapphire sitt bråker mindre, så det er det eneste du bør tenke på, for Powercolor kortet har en dårlig vifte , men det er klart det beste kjøpet! Men får å si det slik, du får ikke bruk for VIVO, nesten ingen vet åssen det funker Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 men sapphire sitt bråker mindre, så det er det eneste du bør tenke på, for Powercolor kortet har en dårlig vifte , men det er klart det beste kjøpet! Fant dette klippet : Powercolor X800xl fan Vil si at det er ganske så aksebtabelt I forhold til dette Powercolor X850xt pe fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå