Strategery Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Noen som kan hjelpe meg å finne en kabinettdør med vindu som passer til mitt Q-tec kab.? Dette er mitt kab. Endret 5. mai 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke det finnes, men hvis du vil, kan du jo bare bruke ett av window-kit`ene de har på microplex Casemods > Vinduer Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Grunnen til at jeg spurte om det fantes en kabinettdør til mitt kab. var at jeg ville slippe alt styret med saging. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tviler på at det finnes ferdig dør med vindu til dette kabinettet, som sigen sier må du nok mekke selv, men det er vel bare morro? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Prøv å sage først, og om det går til h*lvete, så bare kjøp et nytt kabinett... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hadde håpet at det fantes en dør til mitt kabinett, det er jo litt styr og skære hull og sette inn glass. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Se det på den positive siden: Du får litt øvelse i saging, det er mer respekt i hjemme-mekk, og hvis du bommer helt, så kan du enten kjøpe nytt kabinett (så slipper du Q-TEC"kvalitet") eller så kan du sikkert finne en sidedør til det på nettet Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det finnes nok ikke sidedør med plexi nei... og BTW: Q-tec SUX Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Det kan hende dere har hatt dårlige erfaringer med Q-tec, men dette kabinettet er noe av det beste jeg har hatt. Det er godt plass til ihvertfall en harddisk til. Strømforsyningen leverer det den skal. Alt er bare fryd og gammen. Jeg har bare én harddisk og 2 CD/DVD Rom, så jeg trenger ikke mer enn 350W. Endret 6. mai 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Q-tec SUX Hva var vitsen med den kommentaren? Smaken er som baken, delt i to. Og mye dri** imellom. Noen liker Qtec, andre gjør det ikke. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 det finnes nok ikke sidedør med plexi nei... og BTW: Q-tec SUX så saklig Dessuten er det ikke kvaliteten på kabinettene som suger, men strømforsyningene. HAr selv sett på flere q-tec kabinetter og de er helt greie. Men til topic: Vil anbefale deg å sette inn en selv, er mindre styr en du tror vis du kan gjøre det i f. eks en helg. Kjekt er det også- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 greit nok at folk liker kabinettet, men det er fortsatt dårlig kvalitet, både på PSU og Kabinett! Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har hatt dette kabinettet før selv, men byttet pga. for dårlig kjøling, plass og utseende. Men utover dette er faktisk det kabinettet helt topp. At det er dårlig kvalitet kan jeg ikke skjønne... Plassen er også helt ok, og PSU'en holder greit den... Så å si at Q-tec SUX, er feil. I hvertfall etter min erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 den gangen for lenge siden da jeg hadde qtec, brant den opp Hk og CPU. Det suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå