tehnoob Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har soft-moddet mit ati sapphre 9800se. I windows ser skrivebordet helt normalt ut. Skriften i toppen av web browseren ser litt herpet ut av og til men ellers er alt bra. Men i spill derimot så er det litt værre. Går det ann å fikse på dette? eller er det et skadet pipeline? Screen: Screen: Jeg brukte Omega driverene til soft-moddingen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det vellkjente sjakkbrettet. desverre, mislykket softmod. pipelines er ødelagt Lenke til kommentar
tehnoob Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 OK. vel.. då får jeg nøye meg med 3 pipelines da. eller var det 4? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Du får dessverre nøye deg med de fire du hadde opprinnelig Ikke mer å gjøre med det. Uflaks, sa severin suveren... Det skal gå å omgjøre softmoddingen uten å reinstallere driverne (tror jeg). Ellers er det bare å installere omegadriverne på nytt UTEN softmod... Endret 5. mai 2005 av baronKanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå