Osse Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Sitter og kjeder meg, og ingen spennende krangler å lese på lang tid, eneste er jo mac vs pc på itavisen.no, der kan de jo krangle så useriøst som bare det. Savner gode tøvete diskusjoner som -AMD vs Intel - - ATI vs Nvidea - MAC vs PS - - En eller usakelige netshopdiskusjon - - OSV - MED MASSE USAKELIGE OG MORSOMME INNLEGG Tråden blir jo stengt straks det blir mosomt, kunne det da ikke vært en tråd eller 10 som fikk lov til å gå, slik at alle fikk frem sine usakelig meninger, inklusive meg, uten at de blir stengt. Edit: Kunne gjerne være merket , helseskadlig, søppel og ikke for sarte personer Endret 5. mai 2005 av Osse Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Høres bra ut det Men jeg har på føelsen at den burde vært postet på: Off topic ---> annet eller no i den duren Tror ikke den får leve lenge under cpu/prosessorer i hvertfall Før så var det jo noe som het søppel, hvor denne hadde passet perfekt Endret 5. mai 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Vi trenger nok ikke flere sånne diskusjoner her nei. Og denne tråden har fint lite i CPU-kategorien å gjøre. Stenges. Endret 5. mai 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg