Fredrik Larsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Kan denne være noe? Acer Travelmate 8006LMi PM 2.0Ghz (Tilbud fra MPX). Da er Travelmate 8103 eller Aopen 1559 mye bedre! 8006 er gammel og utdatert! Endret 6. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Kan denne være noe? Acer Travelmate 8006LMi PM 2.0Ghz (Tilbud fra MPX). Nå vil jeg ikke ta like hardt i som fredrik, men grafikkkortet er nok en del svakere enn det jeg (dvs. han) ser etter! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vel, det var vel en "spille-bærbar" du skulle ha? 9700 yter ca. halvparten av det X700 gjør, derfor tar jeg hardt i! :!: Men er jo du som bestemmer. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Joda joda, jeg sa jo at grafikkkortet var for svakt, uten at jeg personlig ville gått så langt som å si at maskinen er "gammel og utdatert". Når det gjelder "go 6600" så viser denne testen at det faktisk yter like bra som X700, som fredrik tidligere uttalte. Maskiner med go 6600 er derfor med i dansen igjen. Men, han kompisen min så min maskin igår for første gang...så nå er han ikke sikker på om han vil skifte ut sin stasjonære allikevel! nå vil han kanskje bare oppgradere den stasjonære istenden. vi får legge tråden på is litt, så slenger jeg ut en bump om han ombestemmer seg igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå