sir-alex Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei, jeg skal nå straks kjøpe meg et bilspill til Psp , Så har jeg sett at Midnight Club 3: DUB Edition snart kommer på markedet.. Er den verdt penga tror dere? Er det bra grafikk osv?? Hva tror dere om denne,,,kommer det til å bli bra,,,bedre en RR og need for speed.. Kom med deres synspunkter, legg gjerne også inn bilder dere har funnet fra spillet på nettet..... Håper og få mange kommentarer osv.... På forhånd Takk Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Prøvde det litt i ein butikk, og det var bra. Garffiken er god. God konkurrent til NFSU 2 ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 har det på ps2 det er ganske fett.... Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har det på xbox m/ xbox live Det er absolutt ett konge spill, men over til hva jeg tror om spillet på PSP. Det blir sikkert ikke helt det samme, men sikkert spillbart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.gtainjection.com/image.php?img=...ages/mg3psp.jpg der er første sc shottet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå