pcp160 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei. Nå sjedde det noe jeg syns var litt rart her, fikk ikke helt nøyaktig med meg alt hva det sto, men spør her likevel, kanskje noen skjønner hva som kan ha skjedd, så jeg ikke gjør det igjen Først litt om systemet; har flere disker, og 2x Win XP på 2 forskjellige fysiske disker. En for spilling, og en for kontor/musikk/surf osv, har også et usb minne. Av og til får jeg ved oppstart beskjed om å kjøre chkdisk, gjerne da når jeg veksler fra den en til den andre, eller glemmer å ta ut usb minnet. Om jeg så kjører testen eller ikke spiller ingen rolle, har virket helt feilfritt. Men i dag holdt jeg på og mekke litt på et bilspill (GTR), og som jeg har gjort flere ganger før i det spillet var det noen forandringer i playerfilen jeg ville gjøre. Gjorde dette som vanlig med notepad, og lagre endring ved avslutning. Når jeg så skulle spille crashet spillet til skrivebord idet jeg skulle ut på banen. Tenkte da at jeg kanskje hadde skrevet inn noe feil verdier eller lignende, og prøvde derfor og åpne filen med notepad igjen, men da kom det beskjed opp at filen var skadet-kjør chkdisk. Prøvde og restarte og lot den ta den chkdisk kontrollen den ville på alle stasjoner, når den så kom til den disken spillet er på fant og "reparerte" den diverse filer med Index$...... (et eller annet i den duren), ca 10-15 filer, blandt annet den omtalte player filen. Gjorde seg ferdig, Windows startet opp, og jeg prøvde igjen og spille men nå var jeg ikke lenger registrert som spiller, alt var tilbake til defoult. Når jeg så gikk inn igjen for og forsøke og se på filen er den rett og slett borte Syns dette var litt underlig, og lurer på om noen kan si hva som har skjedd, jeg endret bare noen tallverdier som jeg som sagt også har gjort før, og syns ikke det er rart at spillet kanskje ikke reagerer positivt på dette, men at chkdisk bare fjerner hele filen forstår jeg lite av..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå