Gå til innhold

Får ikke bilde på tv fra Powercolor X800XT

Anbefalte innlegg

Hei

Prøver å få skjermbildet over på tv'en, ved bruk av en s-video kabel, selv om pc'en sier jeg har koblet til alt og at bildet nå skal værepå tv'en, er det ingen respons på tv'en.

Jeg har ingen problemer å bruke samme s-video inngang på tv'en når jeg bruker dvd-spilleren, så er ikke noe galt med tv'en.

Jeg har prøvd å endre fra pal til ntsc (mange ganger, men skal ikke ha noe å si, da tv'en støtter begge formater)

Noen tips??

Magne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt + F5 er snarveien til å bytte mellom de to skjermene med ATI kort. Sikker på at du har riktig kanal, og at du har valgt riktig skjerm i skjermkort innstillingene.

Må si jeg liker Nvidia driverne bedre sånn sett, så jeg er egentlig happy for at jeg valgt 6800Ultra etter X800XT kortet mitt :) Liker at jeg kan klone skjermene. Før jeg fant ut snarveien på mitt gamle kort(X800XT) hadde jeg en vanskelig oppgave hver gang jeg skulle bytte skjerm. TV'en står fem meter unna, og i helt feil vinkel til at jeg klarer å tyde noe som helst. Da måtte jeg løpe bort til TV'en, se hvor musepekern var, så tilbake til maskinen, flytte musepekern litt, og så frem og tilbake.... Veldig irriterende :p

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

har du satt opp overlay og theater mode?

sjekk vedlegg:

det er jo ikke noe problem å klone skjermene for ATI kort, ihverfall ikke med 9800pro

og x800XL som jeg har hatt, hadde da større problemer med GF4800SE..

post-23-1115290467_thumb.jpg

Endret av krist2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...