Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilpleie i Oslo - hvem og hva?

Anbefalte innlegg

Da var V40-en min i boks, så neste punkt på dagsordenen er bilpleie - håper jeg ikke kjeder dere med alle spørsmålene mine :)

Jeg har vasket bilen et par ganger for å få vekk all møkk - den var grå, men ble visst blå :p Etter det oppdaget jeg et par overfladiske lakkskader som jeg rubbet bort. Etter hva jeg har forstått bør bilen poleres etter slik behandling, men dette er noe jeg rett og slett ikke gidder selv.

Bilens tidligere eier hadde labrador, så det lukter bra hund av den. Jeg har vasket og støvsuget den innvendig, men regner med at det må skikkelig rens til for å fjerne lukten.

Derfor har jeg funnet ut at dette er noe jeg vil sette bort til folk som kan det. Spørsmålet er hvem som skal få jobben. Har surfet litt rundt og regner med at det jeg leter etter er noe tilsvarende full pakke hos Saga Antirust. Spørsmålet er da kvaliteten på jobben som blir utført der, eller om det finnes andre aktører som anbefales i Oslo-området med tilsvarende tjeneste/pris.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

Leverte passaten min på en bilvask ved siden av BCA på haavard martinsensvei i oslo, der betalte jeg 1500 kr for innvendig rens og polering.

Og jeg mener INGEN hadde fått min bil så ren som dem, og jeg vet hva jeg snakker om, for før renset jeg bilen 3-4 ganger i året med MYE dårligere resultat.

Deesuten har jeg 3 unger i alderen 3-4-5 år, så du kan tenke deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...