El Matador Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei! Etter min 160gb harddisk tok natten og måtte returneres til komplett så tok jeg i bruk en GAMMEL 9gb harddisk fra en übergammel Compaq. Det er bare det den sliter sykt med oppstarten (tregt, blåskjerm) Om når du endelig har kommet inn låser den seg helt etter ca. 1min. Det er XP på disken, nylig formatert. Er problemet rett og slett bare at den er for gammel, eller er det noe som kan fikses? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis du kunne skrive hvilke feilkode som nevnes når du får blåskjermen, er det litt lettere å finne det ut. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det er litt vanskelig siden meldingen bare står der kanskje 3sek før pcen restarter. Lenke til kommentar
schwami Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ok. Kan du boote i safe-modus? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For å hindre maskinen i å starte på nytt ved blå skjerm: Windows + Pause -> Avansert -> Oppstart og gjennoppretting -> (ta bort)Start på nytt automatisk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Tror bare jeg driter i det, Må vel klare meg di dagene uten pcen til jeg får den nye igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå