Håvard Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det mulig å plugge inn lyd i front, men at når det ikke står i noen enheter i lyd i front utgangen/inngangen, så brukes lyd bak?? (Håper dere skjønner min forklaring...) Det er sånn på EPoX EP-8rDA3+ Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 stemmer det, lyd bak=ikke lyd fremme, lyd fremme= ikke lyd bak Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 stemmer det, lyd bak=ikke lyd fremme, lyd fremme= ikke lyd bak Men hvis jeg kobler inn Lyd-front kablen på HK, men har høytalerene i lyd-bak.. får jeg lyd bak da?? og hvis jeg da kobler f.eks headsett i lyd-front.. kutter lyden bak da?? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hvis du kobler front kabelen på hk så får du ikke lyd overhodet bak. idiotisk lagd syns jeg, skulle vært mulig å bruke begge samtidig... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 hvis du kobler front kabelen på hk så får du ikke lyd overhodet bak. idiotisk lagd syns jeg, skulle vært mulig å bruke begge samtidig... dritt ass... skal på lan-party, og da er det jo tungvindt å ha høytalere kobla til i front.. men headsett er jo greit... På mitt gamle EPoX EP8RDA3+ kort var det sånn at lyd i front var kobla i HK, men så lenge det ikke satt noen enheter i den porten, så gikk lyden bak, men da du f.eks kobla inn headsett i front kutta du lyden bak.. (Men det hk tok dukken ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 På mitt NF7-M (samme som resten av NF7-serien), har jeg koblet uttaket på kabinettet til headset-pinnene på HK'et og kan kjøre med lyd både fra I/O-shield-kontakten og fra kabinettet samtidig. Hver ledning fra kabinettet er da splittet i to pin-kontakter (y-splitt) slik at de både tar ut lyd og fungerer som den jumperen som stod på HK'et før (som jeg antar sendte lyd til I/O-shield-utgangen). Men jeg har ingen mulighet til å styre om lyden skal komme fra I/O-shield-kontakten, eller om den skal komme fra kabinettuttaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå