Gå til innhold

Abit NF7-s med lyd i fornt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stemmer det, lyd bak=ikke lyd fremme, lyd fremme= ikke lyd bak

Men hvis jeg kobler inn Lyd-front kablen på HK, men har høytalerene i lyd-bak.. får jeg lyd bak da??

og hvis jeg da kobler f.eks headsett i lyd-front.. kutter lyden bak da??

Lenke til kommentar
hvis du kobler front kabelen på hk så får du ikke lyd overhodet bak. idiotisk lagd syns jeg, skulle vært mulig å bruke begge samtidig...

dritt ass...

skal på lan-party, og da er det jo tungvindt å ha høytalere kobla til i front.. men headsett er jo greit...

På mitt gamle EPoX EP8RDA3+ kort var det sånn at lyd i front var kobla i HK, men så lenge det ikke satt noen enheter i den porten, så gikk lyden bak, men da du f.eks kobla inn headsett i front kutta du lyden bak..

(Men det hk tok dukken :thumbdown: )

Lenke til kommentar

På mitt NF7-M (samme som resten av NF7-serien), har jeg koblet uttaket på kabinettet til headset-pinnene på HK'et og kan kjøre med lyd både fra I/O-shield-kontakten og fra kabinettet samtidig.

Hver ledning fra kabinettet er da splittet i to pin-kontakter (y-splitt) slik at de både tar ut lyd og fungerer som den jumperen som stod på HK'et før (som jeg antar sendte lyd til I/O-shield-utgangen).

Men jeg har ingen mulighet til å styre om lyden skal komme fra I/O-shield-kontakten, eller om den skal komme fra kabinettuttaket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...