FalconEyes Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har et MSI Geforce 6600GT skjermkort med VIVO, og jeg har prøvd å koble det til tv'en min her hjemme, men det som skjer er at når jeg setter skjermkortet til å sende bildesignal på s-video kontakten blir tv, bildet svart, og når jeg sender bildesignalet på vanlig rca video kontakt får jeg bare svart - hvitt... Hvorfor det? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg hadde samme problemet med en kabel jeg kjøpte. Det løste seg når jeg benyttet en s-video-til-bananplugg-overgang, og tar så lengre banankabler (den med gul, rød og hvit) og plugger i TV-en på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har du sjekka at TV-utgangen er satt til PAL B/G? Lenke til kommentar
Atperr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har du et nvidia kort er det som regel med programmvare og da må du sette TV instillingene på "(bare)PAL" Da funket det iallefall hos meg! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 På TVen vår finnes det forskjellige AV-kanaler; 3 stk "EXT" og 2 stk "SVHS".. når jeg kobler til PCn blir det svart-hvitt på SVHS men farger på EXT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå