Koshs Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei. Eg har XP home edition NO(lisensiert) SP2 og skulle oppgradere frå mediaplayer9 til MP10. Då fekk eg denne meldinga: Denne versjonen av Windows Media Technologies er inkompatibel med denne versjonen av Windows. For mer informasjon se informasjonen på Microsofts Web-område. Eg har lasta ned riktig variant med riktig språk. Eg tenkte at det fekk bli med MP9 då, men då eg skulle nytta den var den vekke. I legg til/fjern programmer fins det ikkje teikn til MP i det heile tatt. Då eg ville innstallera MP9 på nytt fekk eg samme melding. Då eg prøvde MP7 akkurat det samme. Eg får altså ikkje innstallert Mediaplayer. Mange synes sikkert dette er heilt greit, men som den minimalist eg er og med MP siste kodekoppdatering, vil den dekka mitt behov, og eg ønskjer difor å få den på plass. Nokon som har nokre gode tips om kva eg kan gjera for å få MP attende? Endret 5. mai 2005 av Koshs Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 du kan jo prøve en systemgjenoppretting da. tror dette blir riktig på norsk: start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. så velger du at den skal gjenopprette systemet fra et tidligere tidspunkt. ta f. eks å gjenopprett system fra slik det var før Windows Media Player problemet inntraff. så vil den vel gjenopprette systemet til den angitte dato, og restarte. når den kommer inni Windows igjen så har du synes slik det var på den angitte datoen og du kan prøve å installere Windows Media Player 10 igjen. Lykke til. Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Ja hadde det berre vore so lett. Har nytta systemgjennoppretting fleire gongar. Ingen skilnad. Ser ut som om noko ligg og sperrar for ny installasjon. Skjønner ingenting. Fleire forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå