[TA]Gunners Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei, jeg fant nettopp dette kortet her. Jeg reagerte litt for jeg har aldri sett noe hovedkort med SLI og AGP.. Håper på gode svar Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke det går SLi bruker jo to PCIe porter, men det finnes jo hovedkort med Et PCIe port og en AGP port det kan jo være at det finnes et hovedkort som støtter SLI med et AGP kort og et PCIe kort. Men jeg tviler veldig sterkt på at det finnes Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det går IKKE an. Man kan ikke ha to AGP porter. Det har med protokoller og slikt som er laget for AGP. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I praksis kan du ikke det, da det ikke er noen hovedkort medd to AGP porter, og da nVidia ikke har SLI connector på AGP kortene sine Men i AGP 3.0 standarden (AGPx8) så ligger det faktisk muligheter for å kjøre med to AGP porter... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Grunnen er vel at det er ett PCI-E kort som bruker en AGP bridge, slik at man kan bruke kortet i AGP spor. Slike finnes det mange av i dag. Kanskje produsenten droppet å fjerne SLI sportet, for så å forvirre kunder. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Grunnen er vel at det er ett PCI-E kort som bruker en AGP bridge, slik at man kan bruke kortet i AGP spor. Slike finnes det mange av i dag. Kanskje produsenten droppet å fjerne SLI sportet, for så å forvirre kunder. Er vel heller Hardware.no sin prisguide som har en liten feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå