bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Denne grafen viser utviklingen på prisen til en Spectek Ram DDRram PC2100, 256MB ( http://www.itbutikken.dk/vareinfo.asp?varenr=Eur20330 ) Det var en skremmende utvikling, tror dere utviklingen vil forsette, eller bør jeg invistrere i en ny brikke før prisen går til himmels? Her skulle det egentlig vært bilde av grafen, men itbutikken.no tillatte ikke det... **** En slik har jeg spilt på. Stolt. RIP SRV :sad: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-11 12:02 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-11 12:29 ] Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg tror jeg bare smeller til med to nye minnebrikker nå (skal kjøpe inn hos http://www.flexi-data.no ), før prisene blir alt for høy... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 hehe kjøpte 521 mb crucial på pcutstyr på tirsdag og i dag har prisen gått opp 200 spenn gull Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 H elvete, det var jo søren, jeg som skal ha meg en ny 512 MB DDR minnebrikke... Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 prisene på ram spretter opp og flater ut, og spretter opp igjen, så går de litt ned. du får følge med littegranne på det som skjer i dataverden. da tenker jeg på nyheter, og forskjellige rapporter fra de forskjellige produsentene. produseres det mye ram, så blir det lavere pris til sluttbruker. stopper produksjonen opp, så blir det dyrere ram igjen. itbutikken forteller deg dessuten kun om fortiden, ikke hvordan prisen kommer til å se ut neste uke, eller om 2 uker... DET hadde vært interresant å se personlig så skal jeg ikke handle mer ram før jeg skal skru sammen neste pc, og det blir nok en stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå