Hans Erling Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg har et GF 6600Gt Ultra som skal yte 520/1050Mhz. Når jeg intallerte dette programmet som ble beskrevet som det beste å klokke både ATI og Nvidia kort med på www.guru3d.com, sa programmet at jeg burde restarte for at programmet skulle få mest mulig nøyaktige innstillinger. Etter restarten ble kortet 100/599Mhz istedet!?!? (hørte jeg nøyaktig?) Jeg har avinstallert rivatuner og prøvd flere programmer som kan klokke skjermkort men ingen kan klokke mer enn 100% av standard altså 200Mhz er max Hvis du lurer på om korte virkelig kjører 100Mhz så er svaret JA! Prøvde å kjøre første testen i 3dm03 og den hakket!! Om ikke jeg får noe svar på denne tråden heller, blir det format c: akkurat som i går da jeg prøvde å få hjelp her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=413410 Grunnen til at jeg høres litt muggen ut er fordi denne kvelden skulle brukes til spilling ikke feilsøking ettersom det er fri i morgen Dessuten formaterete jeg allerede en gang tidligere i kveld siden ikke HL2dm ville virke som det skulle. Endret 5. mai 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Format C er vel det beste God morgen forresten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Øøh.. Nå bar vel innlegget til trådstarter preg av både tidspunkt og frustrasjon... Det "vanlige" rådet om formatering var vel ikke overraskende... Noe som sikkert kan være lurt å prøve er å avinstallere kortet/drivere... kjører drivercleaner.. og installere driver pånytt (gjerne uten nettverk og <urk> Automatic Update under øvelsen).. Det burde løse problemet.. og så kan det for ettertid .. være lurt å ikke prøve mer "tweaking" via RivaTuner (som må ha vært en versjon av Rivatuner som ikke støttet akkurat det kortet)... For Nvidia-kort er det Coolbits som gjelder.. Min ringe mening... .) Endret 5. mai 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå