Rotis Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Denne viften bråker som om det skulle vært en støvsuger, uten å overdrive (en sånn liten håndstøvsuger) Er det et dårlig triks å koble den ut? Kortet blir ikke kjørt noe hardt, jeg spiller ikke spill, ser kun film og bruker den til ellers normale ting som internett, tekstbehandling osv. Noen som har hatt lignende problem? Hva skal jeg gjøre? Kjøpe ny vifte eller bare koble den ut? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Kjøp en vifte Link Tror den skal virke no Endret 5. mai 2005 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjøp en vifte F.eks denne Den linken viser bare hjemmesiden til Microplex... Lenke til kommentar
Rotis Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 TAkk for hjelpen. Blir nok til at jeg kjøper en slik =) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den saken er ikke så lett å montere, og uten vifte kjøler den ikke så bra. Et alternativ du bør vurdere er denne. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Støtter deg på den, Ar Kritz. Helt vifteløs GPU-kjøler forutsetter at du har bra luftgjennomstrømning i kabinettet. Lenke til kommentar
Rotis Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Tror jeg satser på den Ar Kritz, takker =) Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå avgir jo ikke et GF4-kort like mye varme som de mer moderne stekeplatene. Det fungerer hvertfall flott med en slik Zalman på mitt GF4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå