Gå til innhold

ytelse boost up

Anbefalte innlegg

Hei .. jeg fikk gf6 6800 GT 256 idag. Jeg gikk fra GF4 TI 4600 .. men boost upen blåser meg ikke over ende og lurer på noe her.

Jeg glemte å sette i strømmen til det skjermkortet .. jeg ante ikke at den krevde egen tilgang til strøm da agpen ikke kan gi nok. Slo på/av pcen 3-4 ganger før jeg inså at jeg dreit meg ut. Kan jeg ha skadet den fysisk?

Jeg har bare 512 ram, jeg hører hardisken jobber som faen liksom. Men med GF4 kortet så var det ikke såå stort problem .. ja, jeg har satt specs litt høyere opp .. men det burdte da gå bra?

Jeg har AMD 64 2800 ++ .. så anbefaler CSS å kjøre medium og i wow så lagger det som faen av og til .. til tross jeg ikke har satt dem alt for høyt opp.

Edit: Det tar nå lengre tid å gå inn på spill også har jeg legget merke til, nå har jeg også slettet alt og lagt inn driveren på nytt av .. til og med fra cden.

Er forresten kjernetemp i grafisk 71 og omgivelsetemperatur 48 c mye? Kan jeg overcloake ? i tilfelle til hvor mye ?

Takk for all hjelp.

Endret av Dukle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg la inn ny driver direkte fra Nvidia .. jeg dreit i å legge inn den drivercden da jeg tipper den er litt utdatert allerede. Men jeg fjernet ikke Nvidia driverne før jeg la inn de nye, nei. Når det gjelder strømkabelen så er det stappet inn. Da jeg prøvde å fyre den opp uten den så bare pep den hele tiden og vifta stoppet å gå. Bilde fikk jeg heller ikke.(mangel på strøm) Det jeg frykter da at jeg kanskje svei den en smule.

Endret av Dukle
Lenke til kommentar

Har den ikke strøm, er det heller ikke noe som kan svis vel..... ? :roll:

Hvor stor strømforsyning har du foresten?

Overklokke med en temp på 71 grader er vel ikke akkurat å anbefale, da er det mer sjangs for at du svir no... Vurdert kabinettvifter? Synes 71 grader var veldig mye jeg...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar