DDFC Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Har lurt en nabo til å være prøveklut på nextphone Har selv hatt NGT i flere år og gleder meg til den nyeste hastighetsøkningen Har aldrig hatt problemer med nettverket men naboen har masse problemer... får ikke CLIP (nummervisning) og den dør tilstadighet.. har noen noen tips da NGT kundesupport er ikke for andre enn de med les "englers tolmodighet" og et svar/løsning som funker har jeg aldrig hørt han ba de sjekke linja og ikke noe svar (NGT skulle ringe tilbake) han klaget en gang til og de resatte ruteren og fikk CLIP og summetone i 1 dag før alt døde saksopplysning: naboen bruker pcen svært lite til nettbruk men ringer endel og da uten pc stående på EDIT: Moderator flytt meldig om jeg har feilpostet Endret 4. mai 2005 av DDFC Lenke til kommentar
Variable Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har samme problemet med min mors nextphone. internett funker fint men i starten måtte adapteret restartes.. slipper det etter at jeg ringte inn, men samtaler blir kuttet ganske ofte. Nesten hver lange samtale. blir vel å ringe å mase igjen Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Rart at det er så få som har "klaget". Jeg søkte på netxtphone og fikk få treff og omtrent ingen som klager.. Med såå mange som skryter av ngt sine linjer (inkludet megselv) er dette litt uvanlig, men de fleste bruker vel mobil... Det som er hovedproblemet er vel at ingen på kundeservice har løsning de bare feilretter den umiddelbare feilen og og håper problemet med ustabilitet løser seg selv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå