Gå til innhold

Hva er det som kommer om 35 dager på Microplex???

88charlie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-13 23:52, [nicko] skrev:

Jeg tipper på en form for Vapochill...

Jeg tror egentlig ikke det. Slike Vapo-kabinetter bråker vel noe mer enn vannkjøling. Det virker som om de har laget et system beregnet på stillhet fremfor superkjøling! ("Sound of silence")

Jeg tror dette er et fullstendig sett med kabinett og vannkjøling, og støydemping. Kanskje det kommer modeller med stillegående luftkjøling og stillegående vannkjøling.Ferdig med stillegående harddisk-drev.

Men dersom det er noe slikt, er det jo fare for at dette kan være et ufattelig dyrt system.

BTW:

Kan dere på oveklokking.no ta kontakt med microplex.no og spørre om dere kan få teste dette produktet slik at vi får en test på siden så raskt som mulig etter lanseringen av prodktet. Jeg tipper det er mange "her inne" som kommer til å lure på hvordan dette produktet vil fungere i praksis.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 00:37, normal skrev:

....ikke særlig kjekt gjort av mp dette mot oss som har tenkt å kjøpe ny pc nå

Huff da - meningen var at dette skulle være et lite "sneak-peak" på et produkt som kommer inn i midten på august - hadde ikke regnet med at det kom til å skape slike frustrasjoner :smile:

Jeg kan "berolige" dere som har tenkt å gå til anskaffelse av ny PC at dette ikke er en komplett kjøleløsning med kabinett osv, men noe så "enkelt" som en ny type CPU-kjøler.

Ha en fortsatt god sommer :smile:

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Kanskje en ribbe som kjøler ned CPU og ikke trenger vifte + den fjerner alt støy fra harddiskene og PSU`en.... og selfølgelig skviser 80% mer ut av ALT utstyret i pcen.

Den produktet kunne jeg isåfall tenke meg....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 19:36, normal skrev:

Får jeg lov til å si hva jeg tror EspenFaale?
:grin:

For all del :smile:

Det er selvsagt morsomt å se at såpass mange engasjerer seg i å finne ut hva det er, men som det også nevnes i denne tråden er dette (som dere sikkert har skjønt) noe vi har gjort for å tiltrekke oppmerksomhet rundt produktet, så jeg håper du forstår vi ikke kommer til å være aktive i denne eller lignende tråder da det for oss er en veldig fin balansegang mellom å svare konstruktivt på direkte spørsmål og det å komme med "skjult reklame" for oss selv.

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

flink gutt det ikke noe slemt netDISconnection fanteri her nei :grin:

men tilbake til saken. er rimelig overbevist om at det er en cpu kjøler som går etter samme/lignende prinsipp som CPU Radiator ZEN, dog med bedre resultater håper og tror jeg :wink:

hvorofr jeg er så sikker?... tja.. får dere bare lure litt til :grin:

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-07-14 23:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg tror egentlig ikke det. Slike Vapo-kabinetter bråker vel noe mer enn vannkjøling.

pøh om de gjør!

satt viften på kondensatoren til 7v, og det var like bråkete som vannkjølingen jeg hadde før (dvs. ikke særlig bråkete i det hele tatt).

harddisken (wd 40gb) er fremdeles det mest støyende elementet i maskinen min..

Lenke til kommentar

Enig med psilocybe.

Det folk flest ikke tenker på er at viftene ståer med en de står på de. Støyen på de fleste viftene er målt når de henger i friluft. Setter du vifta på ei kjøleribbe eller en radiator så vil den bråke mye mer. Støyen påVapochillen er målt når alt av kjølesystemet er installert. Det vil si når Komressor og vifte er monteri i kabinettet. 35 dB kan høres mye ut,men i virkligheten kan vannkjølingsystemet bråke mer selv og viftene har et lavere støynivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...