Gå til innhold

Hva er det som kommer om 35 dager på Microplex???

88charlie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Fått tilbakemelding fra Microplex.no :

Hei <Namnet mitt>,

Hehe, ja jeg ser det er kommet fram mange gode forslag der (denne tråden det er sikta til .retta Mr.Hassan),

men vi vil ikke røpe så veldig med detaljer rundt dette da vi har

lagt ned en god del tid & penger i å utvikle/komme frem til dette dette produktet.

Jeg kan dog røpe at bokstavene som skimtes er fra esken til

produktet og er den del av setningen "The sound of silence" og

at "88charlie" er ikke langt unna med sitt forslag :smile:

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

---------------------------------

Lenke til kommentar

Uannsett hva det er, bør de ge en versjon til overklokking.no slik at de kan teste produktet!

Jeg er forresten ufattelig nysjerrig av natur, og hater å gå å vente på slike hemmeligheter!

Lurer på om det er 35 dager til de røper og lanserer produktet. Eller om vi får vite hva det er før produktet kommer om 35 dager.

Navnet på produktet er forresten meget tiltalende: "Sound Of Silence" ahhh.... :grin:

Er det er ferdigbygget kabinett med aøt mulig rart av stillegående kjøleprodukter.....?

- Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig.

- Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil.

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-11 15:09 ]

Lenke til kommentar

Det er i allefall et slags kjølesystem. Men i hvilken kategori? luft, vann, peltier, vapor phase........?

Så ut som det hadde en fin fin finish iallefall. Kan det være at de har laget sitt egen versjon av Koolance? Burde bli billigere hvis det lages i Norge.

Lenke til kommentar

Og jeg som hadde tenkt å kjøpe kabinett++ der i dag. Får vel bare vente da ettersom alt som skal være støysvakt er ytterst interssant... Har nå hvertfall fått kjøpt 1gb corsair ddr 2700 mens det enda var/er billig. Alt annet kommer jo bare til å synke i pris, så det er vel bare godt for lommeboka uansett :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...