88charlie Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Sjekk øverst på siden http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei 88charlie! Hehe..Veit ikkje heilt. Om du sender Microplex ein epost så får du sikkert vite det..Eller så kan ein vente i 35 dager.. :wink: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 d ser ut som LOTR... visste ikke de tok inn filmer, men det kan jo være no annet da :razz: Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Det ser mistenkelig ut som noe kjøle-greier. Synst jeg så noen kjøleribber... jkh Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Skolen starter vel om 35 dager :sad: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Du får sende inn en bestilling på noen hundre stykker da, så får du vel vite det :razz: Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Mye hjelp å få av dere da :sad: Gå på siden og trykk refresh flere ganger. Da får dere se flere bilder.... NYSKJERRIG!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Bare å vente det da vel.. herregud a Dem så sikkert så godt dem kunne. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei 88charlie! Venter på tilbake melding fra Microplex sendte epost til support. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 det er ijaffal LOTR og ei kjøleribbe d er bilde av men kan d være at microplex bare prøver og lokke folk inn på sine sider med gjevne mellomrom (får at folk skal se nye tilbud ol.) ikke vet jeg Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei! Fått tilbakemelding fra Microplex.no : Hei <Namnet mitt>, Hehe, ja jeg ser det er kommet fram mange gode forslag der (denne tråden det er sikta til .retta Mr.Hassan), men vi vil ikke røpe så veldig med detaljer rundt dette da vi har lagt ned en god del tid & penger i å utvikle/komme frem til dette dette produktet. Jeg kan dog røpe at bokstavene som skimtes er fra esken til produktet og er den del av setningen "The sound of silence" og at "88charlie" er ikke langt unna med sitt forslag :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS --------------------------------- Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Uannsett hva det er, bør de ge en versjon til overklokking.no slik at de kan teste produktet! Jeg er forresten ufattelig nysjerrig av natur, og hater å gå å vente på slike hemmeligheter! Lurer på om det er 35 dager til de røper og lanserer produktet. Eller om vi får vite hva det er før produktet kommer om 35 dager. Navnet på produktet er forresten meget tiltalende: "Sound Of Silence" ahhh.... Er det er ferdigbygget kabinett med aøt mulig rart av stillegående kjøleprodukter.....? _________________ - Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig. - Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil. [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-11 15:09 ] Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Det er i allefall et slags kjølesystem. Men i hvilken kategori? luft, vann, peltier, vapor phase........? Så ut som det hadde en fin fin finish iallefall. Kan det være at de har laget sitt egen versjon av Koolance? Burde bli billigere hvis det lages i Norge. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 å jeg som trudde d var LOTR :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: hi hi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 kanskje det er en LOTR kjøleribbe? :smile: Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Vil tippe en Lord of the Kjøleribbe.. :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 støydempende eske til harddisk med vannkjøling kanskje? silent drive til raske disker med mye varme? Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Og jeg som hadde tenkt å kjøpe kabinett++ der i dag. Får vel bare vente da ettersom alt som skal være støysvakt er ytterst interssant... Har nå hvertfall fått kjøpt 1gb corsair ddr 2700 mens det enda var/er billig. Alt annet kommer jo bare til å synke i pris, så det er vel bare godt for lommeboka uansett :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg tipper på en form for Vapochill... For litt siden mener jeg at det stod noe om at de skulle ta inn en masse stash fra pcmods. Det kan jo være noe av det Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 23:52, [nicko] skrev:For litt siden mener jeg at det stod noe om at de skulle ta inn en masse stash fra pcmods. Det kan jo være noe av det microplex skrev at de hadde brukt masse penger på utviklinga mao er det ikke fra PCMods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå