eiD Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Titan Water Cooler Titan er ute med sitt første komplette vannkjølingssett. Settet kan brukes både internt og eksternt, og støtter alle Intel P3, P4 og AMD K7, K8. Kan Titan hevde seg i toppen denne gangen? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 den ser jo faktisk litt kul ut da! men jeg ville nok heller addet 500,- og gått for et mist sett fra microplex Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fin test, men ikke så inponerene produkt =/ Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fin test, men ikke så inponerene produkt =/ Enig Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Likte den ikke jeg... Men bra dere teste vannkjølingsprodukter Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fin test. Men i og med at du nevner at det kunnet blitt bedre resultater ved å modifisere på viftene, hva om du akkurat gjør det og kommer med tilbakemeldinger? Hadde vært kjempebra om du kunnet gjort det. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Settet selges ikke i Norge enda PS Data hadde den inne en stund fra i fjor høst, men det ser ut til at de har kutta den ut igjen... http://forum.overklokking.no/index.php?sho...276604&hl=titan Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Syns den fronten med lcd displayet virket litt vel fjortis, tror neppe jeg ville hatt den foran i pcen min Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) En liten feil i artikkelen. Dette er ikke det første men det andre "slot inn" vannkjølesettet til Titan. Det første het DWC-A01 og var endel dårligere. les test her. Endret 5. mai 2005 av 356speedster Lenke til kommentar
eiD Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 En liten feil i artikkelen. Dette er ikke det første men det andre "slot inn" vannkjølesettet til Titan. Det første het DWC-A01 og var endel dårligere. les test her. Oi! My bad. Takk for info'n Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Veldig overeksponerte bilder synes jeg. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hadde også likt å se litt bedre bilde av den "eksterne" radiatoren. Hvordan den skal monteres/ble montert i testen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gammelt nytt, har hatt dette settet lenge, men gidder ikke å sette det inn i maskinen min. Hvis det er noen som vil kjøpe det, send PM, det ligger jo bare her i originalekse likevel Endel som maglet på denne testen synes jeg, men hvis det er noen som lurer på noe, eller vil ha bilder av noe som ikke vises i testen her, si ifra her, eller send PM Lenke til kommentar
Hollowpoint Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Titan er ute med sitt første komplette vannkjølingssett. Settet kan brukes både internt og eksternt, og støtter alle Intel P3, P4 og AMD K7, K8. Kan Titan hevde seg i toppen denne gangen? <a href="http://overklokking.no/art.php?artikkelid=14889">Les artikkelen her Puh! Se heller på denne! http://www.psdata.no/ps.asp?it=108509&mlevel= Test finnes på ocshoot.no http://www.ocshoot.no/bwmodifisering.htm Endret 5. mai 2005 av Hollowpoint Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alle har hørt om BW, og hvis du ser deg litt rundt, finner du masse mer eller mindre konstruktivt skrevet om dette settet på forumet. Uansett er vel denne tråden om TESTEN av TITAN-settet og ikke hva som gir mest for pengene... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Settet er helt likt asetek settet til Thermale take, ikke noe nytt. Ville faktisk satset på Bigwater, kjøler bra og er billig, nå koster det 500spenn ! ^^ Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ja men settet er bra for dem som ikke vil ødelegge/borre hull i kabinettet osv, enkelt å montere i forhold til Bigwater.... Mener nå jeg. Har plexiglass kabinettet jeg, å blir av å til lei av det så jeg skifter alt over til et annet kabinett av å til. Endret 10. mai 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 de har det på datakjeden til 1495. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå