Veitafan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Der har vi string-emil ja. Han måtte jo bare komme Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Google viser: Stort bilde Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Siden det forrige bildet mitt ble fjernet, vet jeg ikke om jeg burde legge ut et nytt. Trodde dere var menn, jeg..Jævla pussies. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvis jeg hadde postet et bilde av en gankse tjukk dame i badedrakt... hadde dere blitt sure da? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvis jeg hadde postet et bilde av en gankse tjukk dame i badedrakt... hadde dere blitt sure da? Hvis det ere hun som sitter og drikker.. Ja, helt klart.. Det er skummelt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvis jeg hadde postet et bilde av en gankse tjukk dame i badedrakt... hadde dere blitt sure da? Post i vei Lenke til kommentar
total Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ace fra "Evil Dead" (kongefilm) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) *bilde fjernet av moderator* *Enda noen bilder fjernet av en annen moderator. Bilder av kannibalisme er mer ekle og frastøtende enn skumle, og kan støte enkelte personer* Endret 8. mai 2005 av Afseth Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det nederste der tipper jeg forsvinner ganske fort Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Endret 8. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Oj, han var en skummel rakker! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Tomat-Ulf og dere andre, slutt å post slike bilder som ikke er skumle i det hele tatt, de har vi SnowDOG_'s tråd i humor-forumet til. Det bidrar sannsynligvis til stengt tråd etter hvert, og det ville vært synd. Endret 8. mai 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Enig, og: Det siste bildet til ATi-Radeon var ikke skummelt, bare usmakelig. Det kan være folk som blir støtt av det. Legg også merke til at bildet heter suicide.jpg... Det er OK i skrekkfilmer, men med tanke på at dette også kan være et "ekte" bilde, rapporterte jeg det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Neida. Spøkelser finnes ikke. Ikke vær redd. Tenkte mest på hu dama jeg da. Hun? Hvorfor det? Det er jo de spøkelsene over som er skumle.. Tenk deg hvis de ligger under senga di. Er vel verre hvis hun dama ligger der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg