Litejk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg lurer på hva slags kort dette er? har aldri hørt om det!! ATI Fire GL ?? Har vert nyskjerrig på dette kortet i en uke nå. Det er dyrt og ser ut som et skikkeli kort, hva er det for siden det bare har 128 mb ram? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Dette er et kort beregnet for profesjonelt bruk, ikke CS Edit: var ikke så dyrt heller da.... Endret 4. mai 2005 av Howard_ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Dette er et kort beregnet for profesjonelt bruk, ikke CS aha, tenkte meg det! så det er laget for 3d modelering osv, slike ting.. men hadde det ikke vert smart med mer ram? Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hei, er dette bra nok for deg? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301573&cks=PRL (Videominne installert (maks) 640 MB - GDDR3 SDRAM ) hihi Musa Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 hehe, det var nice, men jeg mente bare at viss det er så bra og trenger så utrulig med ytelse så hadde det hjelpt med litt mer minne enn 128 mb :!: Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ikkebare minne som betyr no vøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå