jwremer Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Er det noen som vet noe om rekkevidden på Logitech Cordless Desktop Optical PS2 ? Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Har den musen der, og rekkevidden er ikke mer enn et par meter. Men da bruker jeg den gamle mottakeren min, kanskje den nye er mer følsom? På min gamle trådløse Logitech(ikke trådløs), var den mye lengre, 4-5 meter, så jeg antar at de har kuttet ned på sendeeffekten for å få nok strøm til å drive de optiske sensorene. Batteriene i musen varer ca. 1,5 mnd (med mye RtCW, hehe). Men et par meter er nok det, til mitt bruk hvertfall. Hvis du har tenkt å sitte i sofaen og surfe på fjernsynet kan det nok hende at du får problemer. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Har optical, har pc inne på "datarommet" mitt, strekte kabel for å prøve skjermkortet til tv. Det er ca 6m keybordet funka helt perfekt, fikk dessverre ikke testa musa. Lenke til kommentar
jwremer Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 Quote: On 2001-11-22 14:53, Gunder1 skrev:Har optical, har pc inne på "datarommet" mitt, strekte kabel for å prøve skjermkortet til tv. Det er ca 6m keybordet funka helt perfekt, fikk dessverre ikke testa musa. Det er det jeg hadde tenkt på.... -- Jan Helgesen Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Rekkevidden varierer mye alt etter hvor og hvordan senderen plaseres. Har prøvd og det funka fint fra naborommet (ca8m), men det var kun når senderen sto på en bestemt plass. [ Denne Melding var redigert av: jhbamse på 2001-11-22 19:19 ] Lenke til kommentar
Strips Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Batteriet har mye å si. Rett etter et batteriskift har jeg opptil 6-8m men når jeg har brukt det en stund så går det ned til 1-2m før jeg må bytte batteri. Lenke til kommentar
th_hau Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 har fått musen til å virke på 5-6 meters avstand, men med helt nytt bateri. du merker det fort når bateriene blir dårlige. Produsenten sier ned skal funke på ca 3 meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå