svalbard Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, helst synkroniseres mot Outlook -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Må ikke -WAP:Må ikke -Kalkulator: Ja -JAVAJa. -Email klient:Må ikke -Spill:Må ikke Form: - Skal være en "vanlig" mobil - Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: fargeskjerm. -Minst 65000 farger -Utnytte kamera. -Touchscreen: nei. Pris: Maks 4000kr u/abonnent Diverse: -Merke: Helst SE -Kamera: Ja, helst megapixel. -Videokamera: Må ikke -Symbian: Må ikke -Triband: Må ikke -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: Må være en del, ha god plass til bilder, MMS osv. -Minnekort?:Helst -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Må ikke. -Radio: Må ikke. -3g(UMTS): Må ikke -Wlan: Må ikke -Batterilevetid: Viktig, må ha en god standby tid -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, MMS og ringing. Helst bruke den som en "filofax" Sånn fylt ut malen. Tiden er snart inne for å erstatte min trofaste SE T610 etter 2 fine år. Har nå begynt å like SE og hvordan meyene er bygd opp, og ser hels at det blir en SE. Har sett litt på K750 + et litt større minnkort, (512/256) noe som i mine øyner ser perfekt ut. Men er det virkelig nødvendig å kjøpe en 3G mobil. Og når forventens K750 i butikkene? Ser at feks netshop har utsatt leveringsdatoen en god stund. Og prisen, vil det være ca 3500 +/-? Eller er det slik at når butikken får mobilen inn, så stiger prisen litt? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Men er det virkelig nødvendig å kjøpe en 3G mobil. Ikke hvis vennene dine ikke har 3G mobil, da er det litt liten vits, blir nok litt mer utbredt mot slutten av året og neste år. Og når forventens K750 i butikkene? Ser at feks netshop har utsatt leveringsdatoen en god stund. Den vil nok være i salg fra rundt den 20. denne måneden. Og prisen, vil det være ca 3500 +/-? Eller er det slik at når butikken får mobilen inn, så stiger prisen litt? Prisen kommer til å ligge på rundt 3500 kroner ja, komme ikke til å stige. Jeg tror K750i vil passe utmerket for deg! Hvis du er vant med T610 så kommer du nok ikke til å bli skuffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå