hjemme_kos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Funker denne kjøleren på mitt Gainward 6600gt Jeg leste dette men skjønte ikke helt hva det betydde om det gjelder alle 6600gt modeller eller alle... noen som vet eller har erfaring med dette???? Jeg takker for alle svar..... Endret 4. mai 2005 av hjemme_kos Lenke til kommentar
jollybee Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 anbefaler deg denne istedenfor... http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302951&cks=PRL Har du o temp i kabinettet, og ikke tenkt til å klokke vilt bør du satse på denne http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306458&cks=PRL NO VIFTE:) Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Zalman VF700-CU passer utmerket til et 6600GT. Har prøvd det selv og på stille modus hører jeg den ikke selv om systemet ellers er tilnærmet lydløst. Kjøler også veldig bra. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heisan. Zalman funker utmerket. Har selv kjørt denne en god stund, men jeg har akkurat nå byttet til vannkjøler siden jeg ikke ble helt fornøyd med støyen. Har et MSI 6600 GT. Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 takker for alle svar tenker jeg går for den jeg takker oxo for forslag men heatpipe kjøleren er det ikke plass til i mitt system så zalman vf700 er nok tingen.... Men er det noe stress å sette den på???? eller går det som smurt akkurat som i zalmans monterings video???? Lenke til kommentar
underground Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ville absolutt valgt zalman kjøleren. Den kjøler veldig bra og er så og si støyfri på 5V. og du kan sette den på 12V vis du skulle trenge enda mer kjøling. en jeg kjenner hadde denne på ett 6800 gt golden sample 2400. og der sank temp med 10 grader med vifta på laveste hastighet. Jeg har den selv også på ett radeon 9800PRO. så jeg anbefaler den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå