Gå til innhold

Logitech Høytalere. Fornuftig?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ett høyttaler sett av Logitech, det heter Logitch Z-5500 digital til 3000 kr.

Det jeg lurte på var om dette blir ett fornuftig kjøp eller om dere har noen andre forslag, Helst Surround.

Blir happy for svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bose Companion 3

• Utrolig lyd fra de to satelitten og en ganske liten sub
  • Kan henges på skjermen
  • Lyder 10 ganger bedre enn alle Logitech jeg har hørt hvertfall

Det koster veiledende 3.000 kr. for kun 2.1 sett, men er til gjengjeld helt utrolig! Alle som selges Bose kan demonstrere produktet for deg så ta en tur innom en elbutikk og hør.

env_companion_l.jpg

Endret av datating
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne at de små høyttalerne slår logitech. Subben sparker godt og satelittene spretter bakover på halv styrke. Det er kanskje ikke den beste lydgjengivelsen, men den er f*** meg bra! Fin diskant (fin og klar) bassen er det så som så med, men til film er det greit, og musikk også, bare husk og still bass volumet litt opp/ned etter behov.

Lenke til kommentar
Takk for svar! :thumbup:

Poenget er at jeg skal se film med høytalerne! Z-5500, har jeg hørt er det beste til film! Hva sytes dere?

:)

Nix1 jeg anbefaler denne anlegget på det sterkeste, har den selv. Det er det råeste pchøyttalere du kan få for 3000, har jeg hørt da. THX godkjent :dribble:

Filmer: Master and Commander

Saving Private Ryan

Band of Brothers

Gladiator

Ringenes Herre To Tårn

Spill: Brothers in Arms

Halo 1 og 2

Need for Underground 2, støtter THX

Det er de jeg har testet med føreløpig

Endret av Spidy
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle henger seg sånn opp i THX. Tror de som gjør det rett og slett ikke har peilling på hva THX egentlig er.

Til de som vil vite hva det er,les her.

Spør du meg,så er THX bare tull og ikke noe annet enn et dårlig salgsargumet.

Lenke til kommentar
samma det...det er god trøkk i logitech sine høyttalere!

edit: og jeg synes det er god lydgjengivelse i det annlegget jeg har å...og jeg er vandt med veldig god lyd!

Helt rett. Om en forsterker eller høyttaler er THX godkjent eller ikke er "samma det".

Lyden er det som teller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...