nix1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg skal kjøpe ett høyttaler sett av Logitech, det heter Logitch Z-5500 digital til 3000 kr. Det jeg lurte på var om dette blir ett fornuftig kjøp eller om dere har noen andre forslag, Helst Surround. Blir happy for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122459&cks=PRL Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Logitech har noen voldsomt bra høytalere... og til en billig pris... Jeg har selv z-560 (4.1) og er knall fornøyd med det! Jeg vil ikke anbefale creative, de er mye mindre og spiller dårligere synes jeg! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Bose Companion 3 Utrolig lyd fra de to satelitten og en ganske liten sub Kan henges på skjermen Lyder 10 ganger bedre enn alle Logitech jeg har hørt hvertfall Det koster veiledende 3.000 kr. for kun 2.1 sett, men er til gjengjeld helt utrolig! Alle som selges Bose kan demonstrere produktet for deg så ta en tur innom en elbutikk og hør. Endret 4. mai 2005 av datating Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg kan ikke skjønne at de små høyttalerne slår logitech. Subben sparker godt og satelittene spretter bakover på halv styrke. Det er kanskje ikke den beste lydgjengivelsen, men den er f*** meg bra! Fin diskant (fin og klar) bassen er det så som så med, men til film er det greit, og musikk også, bare husk og still bass volumet litt opp/ned etter behov. Lenke til kommentar
nix1 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Takk for svar! Poenget er at jeg skal se film med høytalerne! Z-5500, har jeg hørt er det beste til film! Hva sytes dere? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 her må jeg faktisk skuffe dere litt gutta. De beste høyttalerne kommer faktisk fra det nye Xbox settet. De kalles Spherex og du kan lese mer her: http://www.spherexinc.com/home.aspx Legg spesiell merke til oppbygningen av høyttalerne på den siden. Du får kjøpt den på elkjøp f. eks og de er verdt alle pengene. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Takk for svar! Poenget er at jeg skal se film med høytalerne! Z-5500, har jeg hørt er det beste til film! Hva sytes dere? Nix1 jeg anbefaler denne anlegget på det sterkeste, har den selv. Det er det råeste pchøyttalere du kan få for 3000, har jeg hørt da. THX godkjent Filmer: Master and Commander Saving Private Ryan Band of Brothers Gladiator Ringenes Herre To Tårn Spill: Brothers in Arms Halo 1 og 2 Need for Underground 2, støtter THX Det er de jeg har testet med føreløpig Endret 6. mai 2005 av Spidy Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 var en her igår som har creative...han steila når han hørte annlegget mitt...på HALV styrke (å subben på fult da... ) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 host host. la meg som alltid minne på at THX ikke bare er lyd. THX er så mye! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor alle henger seg sånn opp i THX. Tror de som gjør det rett og slett ikke har peilling på hva THX egentlig er. Til de som vil vite hva det er,les her. Spør du meg,så er THX bare tull og ikke noe annet enn et dårlig salgsargumet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) samma det...det er god trøkk i logitech sine høyttalere! edit: og jeg synes det er god lydgjengivelse i det annlegget jeg har å...og jeg er vandt med veldig god lyd! Endret 6. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 samma det...det er god trøkk i logitech sine høyttalere! edit: og jeg synes det er god lydgjengivelse i det annlegget jeg har å...og jeg er vandt med veldig god lyd! Helt rett. Om en forsterker eller høyttaler er THX godkjent eller ikke er "samma det". Lyden er det som teller! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Henger meg på og anbefaler Logitech. I forhold til prisen er lyden veldig bra. Egentlig så er den bra uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå