Gå til innhold

MPX "minne for overklokkere" Noen kommetar?

Targa_PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes haugevis av tester med dette minnet, der det kommer MEGET godt ut. Jeg bestillte en slik pakke, men er ikke fornøyd med mine. De lover et vidt spekter av hastigheter, men får kun to av dem til å virke på anbefalte timings.

Det er logisk nok default PC3200 @ 2-2-2-5, samt PC3500 @ 2-3-3-6. PC3700 på f.eks 2-3-3-6 som det lover er dønn umulig, og de andre er også rimelig håpløse... Har testa på to hovedkort, så må være RAM feil her en plass. Skal sende dem inn snart for test.

Så, ettersom de tester utrolig bra så velger jeg å tru at jeg har vært ekstremt uheldig med mine... :)

Lenke til kommentar
Finnes haugevis av tester med dette minnet, der det kommer MEGET godt ut. Jeg bestillte en slik pakke, men er ikke fornøyd med mine. De lover et vidt spekter av hastigheter, men får kun to av dem til å virke på anbefalte timings.

Det er logisk nok default PC3200 @ 2-2-2-5, samt PC3500 @ 2-3-3-6. PC3700 på f.eks 2-3-3-6 som det lover er dønn umulig, og de andre er også rimelig håpløse... Har testa på to hovedkort, så må være RAM feil her en plass. Skal sende dem inn snart for test.

Så, ettersom de tester utrolig bra så velger jeg å tru at jeg har vært ekstremt uheldig med mine... :)

DimmV. da ?

Lenke til kommentar

Da må anbefalingen bli: "hold deg unna"!

Leser følgende i teksten hos MPX:-Dual Channel chipsets. Current chipsets utilizing Dual Channel are Nvidia’s nForce (2, & 2 Ultra 400)-,

Det er ikke de helt siste brikkesettene dette her.

Lenke til kommentar

En OCZ rev.2 er vel det tryggeste valget her ja.

Jævlig irritert på meg selv at jeg ikke testa dem før angrefristen gikk ut... :( Skal i alle fall sende dem inn for analyse.

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...