Gå til innhold

Kabinett til vannkjøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hejj.. eg vil virkelig anbefale et Chieftec Big Tower.. Eg har et sånn sjøl med vannkjøling i og det hunker helt fint. viss du ikkje trenger PSU i det ville eg gått for Noice Control sitt Chieftec kabinett.. tror det ligger ganske nermnt 1200kr hos www.microplex.no..

post-153-1115247506_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, det skal gå ann å få vannkjøling i et miditower, men det kan mulignes bli litt trangt hvis du skal ha f.eks. Evo360, stor vanntank, og blokker på alle HDD`ene, CPU`en og GPU`en. Det funker sikekrt det også, men det kan jo bli litt høye temperaturer allikevel da, og som sagt; litt trangt ;)

Lenke til kommentar

Vil anbefale CM Stacker i dette tilfellet. Stoooort og med ekstrem kjøling... plass til 3x120mm i front, 1x120mm + 2x80mm bak og 1x80mm i toppen... så da får du fint plass til en radiator i front, og pumpe, vanntank osv. i bunn av kabinettet. Det er ca. 5cm i fra bunnen av HK og ned til kabinettbunnen...

Lenke til kommentar
Er miditower for smått til vannkjøling? :dontgetit:

Hadde vannkjøling i mitt lianli midi tower. Skjønt, kun med en 120mm harddisk og den store innovatek vanntanken hang jeg på baksida.

En 120mm radiator gikk fint rett foran strømforsyningen i toppen.

Det gikk akkurat med hensyn til plassen når jeg hadde en papst vifte koblet på radiatoren.

Skal du ha dual, sjekka jeg og med en vanlig atx strømforsyning av det akkurat plass til en aqa-computer radiator i taket, men noe modifikasjoner måtte til.

Nå ble det til at jeg solgte det kabinettet sammen med datamaskinen

nå driver jeg å filosoferer med å putte vannkjøling inni en shuttle box.

*blir bare værre og værre det her* :no:

men morro er det :thumbup:

Lenke til kommentar
Er miditower for smått til vannkjøling? :dontgetit:

har du sett vannkjøling i en pc før? eller tror du at du trenger sånn kampe vanntank som de selger på microplex osv som er enorm?..

TT big water (vannkjøling, mye omtalt på forumet) er ganske lite.. denne tror jeg får plass i et hvert miditower..eneste kan være at radiatoren er nesten like stor som to 120mm vifter oppåhverandre.. dette kan stå i veien for noen innstikk spor, men man finner alltid en løsning,..

vannkjøling i shuttle er ikke umulig det heller nei.. :thumbup:

btw har selv trekabinett, tegnet av meg for å passe vannkjøling spesielt. Det er så stort som jeg trodde man måtte ha før jeg så vannkjøling på ordentlig.. dimensjoner: 60x40x22 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...