j-- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hw.no nettverket er så avhengighetsskapende at det ikke skulle vært lov.. *må få seg et liv* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fanta Boy: Du har å komme tilbake. Du kom tilbake den gangen jeg nærmest kjeppjaga deg. Da tror og håper jeg du kommer tilbake denne gangen også. Ikke gå da Im Back! YAY Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fanta Boy: Du har å komme tilbake. Du kom tilbake den gangen jeg nærmest kjeppjaga deg. Da tror og håper jeg du kommer tilbake denne gangen også. Ikke gå da Im Back! :D Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du kan eventuelt be om å bli bannet... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Grattis Fanta Boy! Way to make a thread out of nothing Neida! I'm just relifed you'r back Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 haha, ganske tragisk Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor kutte ut noe man er glad i? Tenk om du en dag blir forelsket i en jente. Du tenker: Bah, jeg er avhengig. Så sier du at det ikke går lenger fordi du er så glad i henne. Du er en psykopat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg