Petterahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei! Lurer på om noen kan linke til et par gratise programmer som skjekker harddisken? Har nemelig en følelse om at harddisken min begynner å takke for seg. Veit at det finnes haugevis av sånne programmer som finner feil osv på disken, men veit ikke hvor jeg skal lete!! Har en Samsung 160GB Takker!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ultimate Boot CD: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hadde vel heller tenkt meg et program man kjørte i windows... Så temp osv. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Du kan jo bruke verktøy for feilsøking i windows. Høyreklikk på den disken du vil undersøke, velg egenskaper. Velg så verktøy øverst på menylinjen. Endret 4. mai 2005 av Frijazz Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg bruker DriveSmart, et veldig godt program Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei! Lurer på om noen kan linke til et par gratise programmer som skjekker harddisken? Har nemelig en følelse om at harddisken min begynner å takke for seg. Veit at det finnes haugevis av sånne programmer som finner feil osv på disken, men veit ikke hvor jeg skal lete!! Har en Samsung 160GB Takker!! http://www.hddlife.com Lenke til kommentar
skol Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei, gå til kommandolinjen. Start -> kjør -> cmd For valg av forskjellige parametere, skriv: chkdsk /? Dersom du vil finne og rette feil på stasjon d: Skriv følgende chkdsk d: /F /R Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei! Lurer på om noen kan linke til et par gratise programmer som skjekker harddisken? Har nemelig en følelse om at harddisken min begynner å takke for seg. Veit at det finnes haugevis av sånne programmer som finner feil osv på disken, men veit ikke hvor jeg skal lete!! Har en Samsung 160GB Takker!! HDD Life er ok, og linket til under her, HDD health er også gratis, HDD inspector eller noe slikt er også bra, og har kasnkje best design i mine øyne, men er shareware. Såvidt jeg vet støtter alle disse kun 4 disker. (HDD health støtter ihvertafall ikke det). Active smart har ett kjedelig interface, men gjør forsåvidt det den skal. Og støtter opptil 8 disker. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå