P00le Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Får en P900 i posten snart... lurt på om den hadde noen ulemper!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 -Du må åpne telefonen og bruke pennen for å se på bilder. -Skjermen får fort fingermerker. -Den er litt stor. Egentlig alt jeg kommer på som er negativt med telefonen. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Egentlig alt jeg kommer på som er negativt med telefonen. Kommer helt ann på hva du trenger en telefon for da... ditt behov er tydeligvis ikke en P900. P900 er en fin telefon som grenser til å være en PDA. Siden den som nevnt har flipp-tastatur og touchscreen, er vel ulempen at man må være litt mer forsiktig med den enn en 1 krones Nokia. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 P900 er ikke annet enn en eneste stor ulempe om man ikke har bruk for en PDA-mobil. Har man derimot bruk for en PDA-telefon er det ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 qtek s100 eller en annen er jo minst like grei (mangler tastaturet da, og alt er på engelsk.) Kan også nevne at ericsson p910 har vært ute en stund, men ejg vet ikke hva du betalte så du får avgjøre om du heller ville hatt en qtek eller den nyeste pxxx modellen fra se Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Advarsel til alle som svarer på tråder startet av p00le, hvis han ikke liker innlegget ditt, får du slike PM's : Hei din Rævkjørte oter!"ditt behov er tydeligvis ikke en P900. " ditt behov er tydeligvis en psykolog. hviss du skriv nokka t mg igjen skal eg spikre dg på veggen klippe pungan av dg og trekke "endetarmen" din olver hode på deg. Hvis noen moderatorer ser denne tråden... jeg har spart på PM'en hvis dere vil se og gjøre noen aksjoner mot denne brukeren. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Får en P900 i posten snart... lurt på om den hadde noen ulemper!?!?!?!?!? Den tåler ikke spesielt mye ihvertfall... Sitter med en liten følelse at Nokia 5110 er er mer riktig telefon for deg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 For en person kan ulempen være at man må ha begge hendene tilgjengelig et par ganger, men for en annen kan det være en ulempe at den er stor. Det varierer. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hvis noen moderatorer ser denne tråden... jeg har spart på PM'en hvis dere vil se og gjøre noen aksjoner mot denne brukeren. Det er ikke utenkelig. Har sendt deg en PM. Edit: trådstarter er forhindret fra å svare på en stund grunnet brudd på retningslinjenes pkt. 1 Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Endret 8. mai 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Advarsel til alle som svarer på tråder startet av p00le, hvis han ikke liker innlegget ditt, får du slike PM's : Hei din Rævkjørte oter!"ditt behov er tydeligvis ikke en P900. " ditt behov er tydeligvis en psykolog. hviss du skriv nokka t mg igjen skal eg spikre dg på veggen klippe pungan av dg og trekke "endetarmen" din olver hode på deg. Hvis noen moderatorer ser denne tråden... jeg har spart på PM'en hvis dere vil se og gjøre noen aksjoner mot denne brukeren. For en type! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå