Mats1988 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vi har fått en "hjemme pc tilbud" via min fars arbeid, og han spurte meg om dette var noe å satse på, og jeg hadde jo ikke mye peiling på slikt så jeg spør her. Vi fikk tilbud om en 46" plasmaTV til rundt 15k Her er spesifikasjoner på tv`n: Innebygd TV-tuner 16,77 millioner farger DVI inngang RGB in\out 3000:1 kontrast Vekt: 35 kg 1000 m2 lysstyrke 1x kompotent 160 graders synsvinkel Vifteløs Jeg har nå skrevet nøyaktig det som står på arket vi fikk med, fordi jeg har ikke peiling på hva dere trenger å vite:P Men, i tillegg til dette, får vi med et hjemmekino annlegg til 1,- Her er spesifikasjoner på hjemmekino annlegget: 2 hi-fi front høytalere på 180W, frequence respons 30^^18KHz 2 Bakhøytalere 1 Center høyttaler 1 Forsterker 1 DVD spiller med opptaker Er dette noe å satse på? Håper på svar av noen som kan en del om akkurat dette Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Plasma har ikke god bildekvalitet, prosjektor er mye bedre. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 efikkan: Personlig synes jeg ikke projektor er en god erstatning for TV, men heller et meget bra supplement. dQggl: Var det alt av info du fikk? Ikke noe merke, oppløsning, eller noe sånt? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) efikkan: Personlig synes jeg ikke projektor er en god erstatning for TV, men heller et meget bra supplement. dQggl: Var det alt av info du fikk? Ikke noe merke, oppløsning, eller noe sånt? Når jeg leser det engang til så står det: Merke: LG Oppløsning: 852x468 Målene på den er vel uinteressane. <-- garantert skriveleif. editz0r Vi kan velge mellom 852x468 og 1024x768 Endret 4. mai 2005 av dQggl Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) kanskje godt å vite om den er HD klar? Kjipt å bli hengende etter alle andre når HD nettverket blir ferdig utbygd. Fattern har også fått et bra tilbud på plasma, en Philips (tror jeg) 48" plasma til 15'. Jeg ville ikke anbefalt han å kjøpe den. Det er flere grunner til dette: 1- Grunnen til at plasmapriser dumpes i hytt og pine er fordi produsentene har stoppet opp produksjonen av plasmatv'er til fordel for LCD og vil derfor ha alle TVene ut av markedet. 2- Plasma, uansett pris og produsent, har blasse og uskarpe bilder (subj. mening etter å ha sett på maaage plasma) og egner seg dårligere til pc bruk 3- Prøv å vipp en plasma 20-45 grader..forr., ikke gjør det! Plasma kan lett få grønnskjær på bildet ved dårlig behandling pga plasma er veldig flytende og kan ikke legges f.eks flat 4- Plasma har dårligere levetid enn LCD ----- Så jeg hadde gått for en LCD TV med HD UTEN tvil..greit nok at du får mindre TV for penga men igjen, bedre TV... Endret 4. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det anlegget må du finne litt mer info om før man si noe mer om det. Men tipper det ikke mye å skryte av egentlig, altfor billig og det at diskantene ikke går lengre opp enn 18KHz er ikke noe spesielt bra tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå