star-wars Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) hva er drømme sportsbilen kom med forslag og grunn til hvorfor.,min drømmebil er og blir lamborghini murcielago,. syk grunnet syk motor og pent utseende. Endret 4. mai 2005 av star-wars Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror nok at det allerede er en slik tråd Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror nok denne tråden bør stenges pga. dobbelpost.... Lenke til kommentar
Knast Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva er drømme sportsbilen kom med forslag og grunn til hvorfor.,min drømmebil er og blir lamb lamborghini murcielago,. hvor ble det av grunnen din min favoritt er Porsche911 Carrera.. fordi den er nydelig og har motoroen fra himmelen.. og det er Porsche Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva er drømme sportsbilen kom med forslag og grunn til hvorfor.,min drømmebil er og blir lamb lamborghini murcielago,. hvor ble det av grunnen din min favoritt er Porsche911 Carrera.. *Bilde* fordi den er nydelig og har motoroen fra himmelen.. og det er Porsche For å ikke snakke om bremselengden Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva er drømme sportsbilen kom med forslag og grunn til hvorfor.,min drømmebil er og blir lamb lamborghini murcielago,. hvor ble det av grunnen din min favoritt er Porsche911 Carrera.. fordi den er nydelig og har motoroen fra himmelen.. og det er Porsche den bilen har jeg faktisk sett på ordentlig, utenfor en fanct resturant i Miami, den er så syyykt fin! og den er enda finere i real life! Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 og hvorfor spør du om dette på MC forumet? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor er denne postet i mc forumet? Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor er denne postet i mc forumet? JEG FORBINNER MC MED BIL Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Stenges temaet passer i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3789958 PS MC betyr på folkemunnet Motor Cycle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg