svalbard Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Lurer på om butikken er åpen imorge, "må" nesten kjøpe noe mat til imorgen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 får jeg ikke pakka mi på lenge da Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Fa*n. På min donald kalender var det "vanlig" dag, så det var et lite håp. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bensinstasjoner og mange kiosker har åpent. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Bensinstasjoner og mange kiosker har åpent. Ja, men siden jeg er student så funker det dårlig å handle på bensinstasjon. Men er det ikke noen kiwi butikker som er åpen i bergen og omgen?? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 er jo åpent igjen på fredag da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Butikkene har vel fått et forbud fra regjeringen\statsråd mot å holde åpent så vidt jeg vet. Det har blitt søkt tror jeg, men det ble avslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå